bolet_teletype
به سایت خبری "جی کی" نیوز خوش آمدید
l_bolet_tele
آخرين بروزرساني ۲۰ آبان ۹۸ ،‌ ۰۶:۴۱
bolet_tele
کارگاه آموزشی مهارتهای برقراری ارتباط و تکریم ارباب رجوع ویژه کارکنان مجموعه خدمات اجتماعی شرکت پایانه های نفتی ایران در جزیره خارگ برگزار شد به گزارش کی نیوز ؛ امروز ( نهم آبان کارگاه آموزشی مهارتهای برقراری ارتباط و تکریم ارباب رجوع ویژه کارکنان مجموعه خدمات اجتماعی شرکت پایانه های نفتی ایران در سالن اجتماعات […]
کد خبر: 15306
تاریخ انتشار: پنج شنبه ، ۹ آبان ۱۳۹۸ - 12 November , 2019

کارگاه آموزشی مهارتهای برقراری ارتباط و تکریم ارباب رجوع ویژه کارکنان مجموعه خدمات اجتماعی شرکت پایانه های نفتی ایران در جزیره خارگ برگزار شد

به گزارش کی نیوز ؛ امروز ( نهم آبان کارگاه آموزشی مهارتهای برقراری ارتباط و تکریم ارباب رجوع ویژه کارکنان مجموعه خدمات اجتماعی شرکت پایانه های نفتی ایران در سالن اجتماعات ارشاد پایانه نفتی خارگ برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی، مطالبی در رابطه با مهارت های برقراری ارتباط و تکریم ارباب رجوع و راهکار بهبود ارائه خدمات ، کاهش تعارضات ، کاهش میزان دوباره کاری و سردرگمی ها ، افزایش میزان بهره وری/ کارایی/ اثربخشی موثر ، ایجاد محیط جذاب کاری برای کارکنان ، ایجاد زمینه های رشد و توسعه فعالیت ها ، شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمان ، ایجاد انگیزه در دیگران ، تحقق اصول اخلاقی حاکم بر روابط و … از سوی دکتر مریم صف آرا ارائه شد.


بازگشت به صفحه اصلی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 4961
انتشار یافته: ۰

نام:

متن نظر:

آخرین اخبار